Tussen 2004 en 2006 woonde ik samen met Ingrid in Dakar, waar zij een baan had bij de VN. En ik? Ik was als journalist en werkte aan een promotie-onderzoek.

20 februari 2006

Einde

Alle alle mooie dingen komt een einde, dus ook aan deze weblog. Alweer een week in Nederland en nu pas de tijd om dit log uit te luiden. Vorige week zondag ben ik aangekomen op Schiphol en de dag erna stond ik om kwart voor negen op de redactie boven Dudok. Die week vooral mezelf ingewerkt, geslapen en vergaan van de kiespijn. Daar de tandarts vond dat de verstandskies er echt uit moest en ik hem op zijn blauwe ogen geloofde, heb ik de achterste kies rechtsonder de dag voor vertrek uit Dakar laten trekken (Lees: laten snijden). Tip voor iedereen: dat moet je niet doen. Na een nachtvlucht vol turbulentie en geen nachtrust viel ik zondagmiddag uitgeteld op bed voor tv in slaap, maar werd na een paar uur wakker met enorm veel pijn waardoor ik niet meer goed heb kunnen slapen. Pas nadat een week later de eerste hechtingen eruit vielen en ik de twee overige er zelf maar uitgeknipt heb, gaat het beter. Ook de twee vrije dagen van een weekend helpen.
Het einde dus. Dank aan alle lezers en wil die lezer bij de UNDP in Noorwegen zich nu maar eens bekend maken? Je bent in je eentje goed voor 10 procent van alle bezoeken aan deze site...

Erwin