Tussen 2004 en 2006 woonde ik samen met Ingrid in Dakar, waar zij een baan had bij de VN. En ik? Ik was als journalist en werkte aan een promotie-onderzoek.

06 januari 2006

Kippengriep

Gisteren weer een Wereldnetuitzending gehad. De verkoudheid en griep die ik eerder had opgelopen en mij de dag ervoor in bed hielden, waren gelukkig niet te horen. Maar echt lekker ging het niet, op het eind moest ik mijn ogen sluiten om me nog te kunnen concentreren, zo moe was ik. Toch kunnen praten over het offerfeest, worstelen etc. Allemaal zaken waar ik jullie lezers ook mee opzadel. Ben benieuwd wat jullie van die verhalen vinden.
Hier staat het bezoek van broer Jos voor de deur. Samen gaan we een weekje op pad in Senegal en een dag later vertrek ik voor twee weken naar Nederland. Nog meer kou lijden. Brr. Maar eerst lekker op pad in eigen land.